Monday, December 26, 2011

TASHA SHILA MAKIN MENYERLAH

tasha shila makin menyerlah
Tasha Shila Makin Menyerlah

TASHA SHILA MAKIN MENYERLAH

Tasha Shila makin menyerlah. Aktres cantik, Tasha Shila atau nama sebenarnya Natashasheila Abd Razak menduduki tempat ketiga pendatang baru paling menyerlah 2011 pilihan selebriti. Dilahirkan pada 25 Januari 1987, anak jati Ampang, Selangor ini membuktikan kemampuannya apabila berjaya menjiwai setiap watak yang diberikan dengan berkesan.



Tasha Shila makin menyerlah. Watak yang dilakonkan tidak kira protagonis ataupun antagonis mampu dizahirkan dengan berkesan hingga namanya mula meniti di bibir pengarah serta penerbit. Rezekinya semakin murah selepas membintangi siri Gemilang, Sahara dan Ramadan Terakhir. Antara filem yang pernah dibintanginya adalah KL Menjerit 1, Ratu The Movie, Klik 3GP dan terbaru Rock 2.

Di layar kaca pula dia mencipta nama menerusi Spanar Jaya, Dottie, Gemilang, Panggilan Arwah, Mila Kejar Cinta, Sahara, Ku Yakin Berlaku, Mencari Jannah, Cinta Dalam Botol, Ramadan Terakhir dan kini hangat bersiaran Bunga April serta Tentang Dhia. Semua ini menjadikan Tasha Shila makin menyerlah di mata semua.

picture credited to google