Monday, December 26, 2011

SITI SALEHA SEMAKIN HANGAT

Siti Saleha

SITI SALEHA SEMAKIN HANGAT


Siti Saleha semakin hangat. Siti Saleha adalah pelakon berdarah kacukan Melayu-Inggeris yang juga adik kepada Sam Bunkface. Menceburi dunia peragaan dan komersial sejak berusia 12 tahun dan tuah berpihak kepadanya apabila drama Nora Elena yang dibintanginya bersama jejaka idaman Malaya, Aaron Aziz, mendapat sambutan hangat.



Siti Saleha semakin hangat. Penantian gadis kelahiran Basildon, England ini berbaloi apabila kembara seninya mula menampakkan sinar. tawaran demi tawaran menyusul bahkan jika bijak merencana kerjaya tidak mustahil dia mampu mengecapi kejayaan lebih besar di masa hadapan.

Meskipun gambarnya berparti dan berpelukan dengan mat salih tersebar di internet, pesona Siti Saleha semakin hangat. Pesonanya tidak pernah pudar di mata peminat setianya. Bijak menangani keadaan, gadis berusia 21 tahun ini menjelaskan beberapa gambar itu memori peribadi bersama sanak saudara sebelah ibunya yang dicuri daripada laman Facebook miliknya.

Antara siri yang dijayakan oleh Siti Saleha selain Nora Elena adalah 5 Jingga, Kasut Tumit Tinggi, Kecuali Cintamu, Puaka Topeng Putih, Kau Laksana Bulan, Awan Dania dan Ustaz Amirul. Telefilem pula Bersalji di Kuala Lumpur, Sudu & Garfu, Cintaku 120 km/j, Rebah di Hujung Taubat dan Kekasih awal dan Akhir.

Siti Saleha semakin hangat.
picture credited to google

No comments: