Friday, August 16, 2013

BERITA PALSU ROZITA CHE WAN DAN ZAIN SAIDIN BERTUNANG

Zain Saidin dan Rozita Che Wan

BERITA PALSU ROZITA CHE WAN DAN ZAIN SAIDIN BERTUNANG

Berita Palsu Rozita Che Wan dan Zain Saidin Bertunang

Pelakon Rozita Che Wan mempertikaikan tindakan seorang peminatnya yang menyebarkan cerita palsu di laman Instagram kononnya dia dan Zain Saidin melangsungkan majlis pertunangan pada Hari Raya ketiga lalu. Berita Harian melaporkan Rozita atau lebih mesra dengan sapaan Che Ta, 40, mengakui menyedari kehadiran pemuda tersebut pada majlis rumah terbuka di Alor Setar, Kedah baru-baru ini.

"Saya tidak pasti apa motif dia berbuat demikian, sedangkan wajah saya tiada dalam gambar yang dimuat naik. "Dalam gambar itu, peminat terbabit hanya bergambar dengan Zain dan adik saya, Ayu Raudhah. Apa ayang peliknya dia berani meletakkan hashtag #MajlisPertunanganRozitaCheWandanZainSaidin yang mencetuskan spekulasi," katanya. Bagaimanapun, Rozita berkata, dia tidak terkejut dengan perkara itu kerana kerana memang tiada sebarang majlis pertuangan diadakan.

"Saya rasa umum tahu bahawa kami memang tidak merancang untuk bertunang sebaliknya mahu bernikah sahaja. "Mungkin juga kerana kami sekeluarga berpakaian sedondon pada hari itu yang membuatkan peminat terpedaya dengan gambar itu," katanya. Sementara itu, Rozita turut mengulas cemuhan peminat terhadap tindakan Zain yang dikatakan terdesak mencari wang untuk majlis pernikahan mereka dengan membuka tawaran kepada pembeli kuih terbanyak pada majlis persandingan mereka.

"Saya tidak tekankan apa-apa syarat sekalipun untuk dia berkahwin dengan saya. Biasalah apa yang kita buat pasti ada yang tidak berpuas hati. "Zain bukan sangat terdesak sehingga sanggup berbuat demikian. Lagipun majlis kami nanti bakal ditaja, jadi tidak perlu fikir soal bajet," katanya.

BERITA PALSU ROZITA CHE WAN DAN ZAIN SAIDIN BERTUNANG
ikuti kisah hiburan di mStar

No comments: