Thursday, September 5, 2013

KUZA MAKIN BERSERI DENGAN IMEJ BERTUDUNG

Kuza Dengan Imej Bertudung

KUZA MAKIN BERSERI DENGAN IMEJ BERTUDUNG

Kuza Makin Berseri Dengan Imej Bertudung

Pelakon cantik Kuza kelihatan semakin berseri dengan imej bertudung yang baru digayakannya. Kuza yang ditemui MH Online dalam satu majlis rumah terbuka ini juga mengakui, dia kini semakin selesa malah berbangga dengan imej terbarunya itu. "Alhamdulillah, saya mula bertudung pada hari pertama umat Islam berpuasa. Saya mengambil keputusan untuk bertudung selepas terbuka hati dan sudah bersedia sepenuhnya untuk berhijab.

"Terima kasih kepada semua kerana tidak pernah jemu mendoakan kebaikan untuk saya. InsyaAllah, saya akan teruskan imej sebegini dan ia tidak pernah menghalang saya untuk terus aktif dalam kerjaya," ujar Kuza yang kelihatan semakin ayu dan cantik selepas berhijab. Semoga Kuza terus istiqomah dengan imej yang baik ini, In Shaa Allah.

KUZA MAKIN BERSERI DENGAN IMEJ BERTUDUNG
ikuti kisah hiburan di Media Hiburan

No comments: